Blogi postitused

Blogi

Milline on hea e-poe tarneahela planeerimine?

Selleks, et e-poe tellijal oleks lihtsam selgeks mõelda missugused asjad tarneahela juures tähtsust omavad, soovitame tal e-poe tarneahelat põhjalikult kaardistada. Hea tarneahela planeerimine võimaldab e-poes algusest peale kasutada parimat lõpplahendust.

28. märts 2019

Millest alustada kui tahad teha e-poodi?

E-poe käimalükkamine võib vastavalt ettevõtte spetsiifikale ja omanike valikutele võtta aega mõnest tunnist kuni kuudepikkuse arendamiseni. Alustav e-kaupmees peab hoolega läbi mõtlema…

28. märts 2019

Kas Sinu e-poes saab kergesti vorme täita?

E-poes kasutatakse vorme toodetele hinnangute lisamiseks, tellimuse tegemiseks, konto haldamiseks (andmed, uudiskirja tellimus) jmt. Järgnevalt on toodud põhilised asjad millele e-poe vormide mobiilisõbralikumaks tegemisel tähelepanu pöörata.

27. märts 2019

Kuidas teha e-pood mobiilisõbralikumaks

Juhul kui e-pood ja kassa ei vasta nutiseadmete kasutajate vajadustele ja ootustele, võib juhtuda, et konversioonimäärad langevad või jäävad samaks. Uurime mõningaid takistusi ja vaatame, mida saaksid veebidisainerid kogemuste parandamiseks teha. Miks meil õnnestub inimesi enda mobiilisõbralikku e-poodi tuua…

8. märts 2019

Soovid rohkem infot?

Vastame kindlasti tööpäeva jooksul.