Kas tead, mis su veebis tegelikult toimub? Parandage oma veebilehte Hotjariga

Tehisintellekt
Hotjar on tööriist, mis võimaldab veebilehe omanikel jälgida ja analüüsida külastajate käitumist veebilehel. Hotjaris on mitmeid funktsioone, nagu näiteks külastajate liikumise jälgimine, lehekülgede hinnangute kogumine, kasutajate tagasiside kogumine ja palju muud.

Miks ja kuidas on Hotjar e-poel kasulik

E-kaubanduse maailmas on klientide käitumise mõistmine ja veebilehe optimeerimine võtmetähtsusega. Hotjar on üks tõhusamaid tööriistu, mis aitab e-poodide omanikel neid eesmärke saavutada. Selles blogipostituses uurime, kuidas Hotjari kasutada ja kellele see kõige rohkem kasu toob. Vaatame, kuidas see tööriist aitab parandada ostukogemust, tõsta konversioonimäära ja tuvastada ka mõningaid tehnilisi probleeme. Olgu tegu juba toimiva e-poe või alles plaanitava veebipoega, Hotjari kasutamine võib pakkuda väärtuslikku teavet ja tuge veebilehe arendamisel ja haldamisel.

Kuidas kasutada Hotjari

Hotjari kasutamine võib tunduda alguses keeruline, kuid tegelikult on see üsna lihtne ja intuitiivne. Siin on mõned põhitoimingud, mida Hotjari kasutamiseks tuleb teha:

  • Registreeruge Hotjari kasutajaks ja lisage oma veebileht. Hotjaril on tasuta ja tasulised versioonid, nii et saate valida endale sobiva paketi.
  • Installige Hotjari skript oma veebilehele. Skripti lisamiseks peate kasutama oma veebilehe koodi ja sisestama selle skripti koodi. Kui te ei oska seda ise teha, võite pöörduda oma veebilehe arendaja poole või kasutada Hotjari juhendit.
  • Seadistage soovitud funktsioonid. Hotjar pakub mitmeid erinevaid funktsioone, nagu näiteks külastajate liikumise jälgimine, lehekülgede hinnangute kogumine, kasutajate tagasiside kogumine jne. Valige need funktsioonid, mida soovite oma veebilehe jälgimiseks kasutada.
  • Analüüsige ja tõlgendage andmeid. Kui olete seadistanud Hotjari ja lasknud sellel mõnda aega oma veebilehte jälgida, saate hakata analüüsima andmeid, mida Hotjar kogub. Andmed võivad aidata teil mõista oma klientide käitumist ja vajadusi ning seeläbi parandada veebilehe kasutajakogemust ja suurendada müüki.

Hotjaril on ka palju juhendeid ja õpetusi, mis aitavad teil tundma õppida selle tööriista kõiki funktsioone ja võimalusi.

Kuidas analüüsida Hotjar andmeid

Hotjari andmete analüüsimine võib olla üsna lihtne või keeruline, sõltuvalt sellest, millist tüüpi andmeid soovite analüüsida ja milliseid küsimusi soovite nendele vastustele leida. Siin on mõned üldised sammud, mida saate Hotjari andmete analüüsimiseks kasutada:

1. Koguge andmed

Enne kui saate Hotjari andmeid analüüsida, peate veenduma, et olete kogunud piisavalt andmeid, et saaksite teha usaldusväärseid järeldusi. Seega, enne analüüsi alustamist veenduge, et Hotjar on olnud teie veebisaidil piisavalt kaua, et koguda piisavalt andmeid.

2. Valige analüüsitavad funktsioonid

Hotjar pakub mitmeid erinevaid funktsioone, nagu näiteks külastajate liikumise jälgimine, lehekülgede hinnangute kogumine, kasutajate tagasiside kogumine jne. Valige need funktsioonid, mida soovite analüüsida.

3. Seadistage filtreid ja segmente

Hotjari andmed võivad olla väga mahukad, seega on oluline kasutada filtreid ja segmente, et kitsendada oma andmestikku konkreetsete küsimuste ja hüpoteeside uurimiseks.

4. Visualiseerige andmed

Hotjari kasutajaliides võimaldab teil oma andmeid visualiseerida graafikutena ja tabelitena. See võib aidata teil kiiresti näha, kuidas erinevad kasutajagrupid teie veebisaidil käituvad.

5. Analüüsige tulemusi

Kui olete oma andmed filtreerinud ja visualiseerinud, peate nende tulemusi analüüsima. Vaadake, millised trendid ja mustrid kerkivad esile, ja püüdke leida seoseid erinevate kasutajate käitumise ja nende toimingute vahel veebisaidil.

6.Tehke järeldused ja tegutsege

Kui olete oma Hotjari andmed analüüsinud, saate teha järeldusi ja otsustada, millised meetmed on vajalikud, et parandada oma veebisaidi kasutajakogemust ja suurendada müüki. See võib hõlmata selliste probleemide lahendamist nagu tehnilised probleemid või navigeerimisraskused, samuti paremate võimaluste leidmist ostuprotsessi hõlbustamiseks või klientide tagasiside kogumiseks.

Hotjar ja soojuskaardid

Soojuskaart (inglise keeles heatmap) on visuaalne esitus, mis näitab, kuidas kasutajad teie veebilehel käituvad. Soojuskaardid kasutavad erinevaid värvitoone, et kuvada andmeid külastajate tegevuse kohta, nagu klikkimised, kerimised ja kursoriliigutused. Hotjar pakub erinevat tüüpi soojuskaarte, mis aitavad veebilehe omanikel mõista lehe külastajate käitumist.

Soojuskaardid on kasulikud tööriistad, sest need pakuvad visuaalset ja intuitiivset ülevaadet kasutajate käitumisest, aidates tuvastada, millised lehe osad töötavad hästi ja millised vajavad parandamist. Need andmed aitavad optimeerida veebilehe kujundust ja kasutajakogemust, muutes olulise teabe kergemini leitavaks ja kasutajakogemuse sujuvamaks.

Hotjari kasutamise miinused

Kuigi Hotjar on võimas tööriist, ei ole see ilma puudusteta. Üks peamisi miinuseid on see, et Hotjari kasutamine võib muuta veebilehe aeglasemaks. Kuna Hotjar kogub ja edastab suurt hulka andmeid, võib see mõjutada lehe laadimiskiirust, eriti siis, kui veebilehel on palju külastajaid. Aeglasem laadimiskiirus võib omakorda negatiivselt mõjutada kasutajakogemust ja veebilehe positsiooni otsingumootorites.

Selle vältimiseks veendu, et Hotjari skript laaditakse asünkroonselt, optimeeri kogutavate andmete hulk, jälgides ainult olulisi lehti ja külastajaid, ning optimeeri veebilehe kriitilised ressursid, nagu CSS ja JavaScripti failid, et need laaditakse enne Hotjari skripti. Kasuta sisu edastamise võrku (CDN) ja vahemälu tehnikaid, et jaotada veebilehe sisu globaalselt ja vähendada laadimisaegu. Samuti rakenda Hotjari seadistusi, et jälgida ainult konkreetseid kasutajagruppe või lehevaateid. Need sammud aitavad säilitada lehe jõudlust ja kasutajakogemust.

Lisaks võib Hotjari andmete analüüsimine olla ajakulukas, eriti kui ei ole piisavalt ressursse või oskusi andmete tõlgendamiseks. Kuigi Hotjar pakub mitmeid visuaalseid tööriistu andmete analüüsimiseks, võib nende õigeks kasutamiseks ja tõlgendamiseks olla vaja põhjalikumat teadmisi andmeanalüüsist.

Hotjar ja küpsised

Euroopa Liidu andmekaitseseaduste (GDPR) ja muude sarnaste regulatsioonide tõttu peavad veebilehed saama kasutajatelt selge nõusoleku enne küpsiste kasutamist, mis koguvad isikuandmeid. See mõjutab ka Hotjari tööd, kuna ilma kasutajate nõusolekuta ei tohi andmeid koguda ega analüüsida.

Kui külastaja ei anna nõusolekut küpsiste kasutamiseks, siis ei saa Hotjar nende külastajate kohta andmeid koguda ega nende käitumist jälgida. See tähendab, et kogutud andmed võivad olla mittetäielikud ja analüüsitulemused ei pruugi täielikult kajastada kõigi külastajate käitumist.

Oluline on seega seadistada oma veebilehe küpsiste nõusoleku haldamise tööriist nii, et see oleks kooskõlas kehtivate seadustega ja võimaldaks Hotjaril seaduslikult koguda andmeid kasutajatelt, kes on andnud nõusoleku. Hotjar pakub juhiseid ja tuge, kuidas oma seadistusi vastavalt kohandada, et tagada vastavus andmekaitse nõuetele.

Hotjari alternatiivid

Kui Hotjar ei vasta teie vajadustele või soovite uurida teisi võimalusi, on olemas mitmeid alternatiivseid tööriistu, mis pakuvad sarnaseid funktsioone. Mõned populaarsed alternatiivid on:

  1. Google Analytics: Kuigi see ei paku kasutajate liikumise jälgimist samas ulatuses kui Hotjar, on see võimas tööriist veebilehe liikluse ja kasutajakäitumise analüüsimiseks.
  2. Crazy Egg: See tööriist pakub soojuskaarte, kerimisraporteid ja A/B testimist, mis aitavad mõista, kuidas külastajad veebilehte kasutavad.
  3. Mouseflow: Sarnaselt Hotjarile pakub see külastajate sessioonide salvestamist, soojuskaarte ja tagasiside kogumise võimalusi.
  4. FullStory: See on terviklik digitaalne kasutajakogemuse platvorm, mis pakub sessioonide salvestamist, soojuskaarte ja analüütilisi tööriistu.

Igal tööriistal on oma tugevused ja nõrkused, seega tasub enne otsustamist võrrelda neid vastavalt oma konkreetsetele vajadustele.

Hotjar e-poe tööriistana

Hotjar on väärtuslik tööriist, mis võimaldab veebilehe omanikel sügavuti jälgida ja analüüsida külastajate käitumist. Eriti e-poe kontekstis on selle kasutamine kriitilise tähtsusega, kuna see võimaldab mõista klientide eelistusi, parandada ostukogemust ning avastada võimalikke tehnilisi takistusi. Hotjar pakub mitmeid funktsioone, mis võimaldavad jälgida külastajate liikumist veebilehel, koguda tagasisidet ning hinnata lehekülgede tõhusust, aidates seeläbi luua paremat ja kasutajasõbralikumat veebikeskkonda.

Liitu Uudiskirjaga!

Ole kursisi viimaste trendide ja edulugudega,
et koguda inspiratsiooni ja ideid e-poe müügi tõstmiseks,
kliendikogemuse parendamiseks ja potsesside efektiivistamiseks.