E-kaubanduse strateegia

E-kaubanduse strateegia ja selle tõhus rakendamine annavad tihedas konkurentsis eelise!

E-kaubanduse strateegia koostamise käigus aitame analüüsida ja läbi mõtelda sinu e-kaubanduse kasvupotentsiaali ja võimalused ning paika panna just sinu ärile kohandatud kasvuteekonna.
Alustame hetkeolukorra analüüsist, eesmärkide kaardistamisest ja aitame leida sinu äri vajadustele ning võimalustele sobivad tehnilised lahendused.

või

E-kaubanduse strateegia kui teekaart tulevikku

digiturundus

Ambitsioonid

digiturundus

Turg ja kliendid

digiturundus

Konkurendid

digiturundus

Võimalused

E-kaubanduse strateegia koostamine algab selgete eesmärkide püstitamisest, hetkeseisu analüüsist ja edumõõdikute defineerimisest, ning päädib tulemusega, milleks on e-kaubanduse äri teekaart. Teekaardi eesmärk on aidata jõuda kiiremini ja kindlamalt soovitud tulemuseni. Teekaart vaatab nii lühikest kui pikka perspektiivi ja aitab mõista, millised on olulised edutegurid e-kaubanduses ning kuidas maksimaalselt ära kasutada oma potentsiaali. Samuti aitab e-kaubanduse strateegia sul vältida kulukaid eksimusi ning liikuda kiiremimini kui konkurendid. E-kaubanduse strateegia võimaldab kohaneda turudünaamikaga, rahuldada tarbijate nõudmisi, parandada operatiivseid protsesse, teha informeeritud otsuseid, eristada oma brändi ja saavutada jätkusuutlik kasv.

E-kaubanduse strateegia koostamine

Eduka e-kaubanduse strateegia koostamise käigus käime koos kliendiga läbi järgmised olulised teemad, mis aitavad kõige paremini mõista vajadusi ja võimalusi ning pakkuda sellest tulenevalt sobivaimad lahendused eesmärkide saavitamiseks.  

1
Unistused ja eesmärgid

Kuhu soovid oma äri arendada. Kas tahad turgu domineerida või imiteerida konkurente või hoopiski luua uut turgu.
Tahad laieneda välisturule.  Tahad liikuda vaikselt või korraldada revolutsiooni.

2
Olukorra
audit

Milline on ettevõtte tänane sisuline ja tehniline tase. Mis platvorme kasutad ja kuidas need vastab sinu e-pood klientide ootustele. Milline on  konkurentide kanalite tase ning kus on sinu ettevõtte unikaalne konkurentsieelis.

3
Defineerime
edumõõdikud

Kuidas mõõdad oma äri edukust ja eesmärkide tätimist? Ja mllised mõõdikud pead püstitama edu poole liikumisks ja millal saad ütelda, et oled eesmärgi saavutanud?

4
Ressursid ja potentsiaal 

Sinu tänased ressursid oma eesmärkide elluviimiseks, seda nii eelarve kui inimressursi ja kompenentside osas? Sinu senine kogemus e-kaubanduse ja IT- arenduse projektide elluviimisel ning milliseid lisaressursse vajad.

5
Tehnoloogia ja plaan

Millised tehnilised lahendused ja automatiseerimised toetavad kõige paremini sinu e-kaubanduse lühikest ja pikka perspektiivi. Milliste sammudega pead liikuma, et maksimeerida investeeringust saadavat tulu.

Registreeru e-kaubanduse strateegia töötuppa!

Teeme üheskoos ka sinu projektist eduloo.

Mõtleme üheskoos läbi sinu e-kaubanduse ambitsioonid, potentsiaali ja võimalused ning paneme paika just sinu ärile kohandatud arenguplaani.

Igas kuus viime läbi ainult 3 personaalset töötuba. (vabu kohti sel kuul: 1)

18+ aastat kogemust e-kaubanduse lahenduste loomisel keskmistele ja suurtele ettevõtetele.

Aldar Reinberk - E-kaubanduse strateeg

Tagasiside klientidelt

Acty on toetajaliige

Adobe Slution Partner
Klevu

Liitu Uudiskirjaga!

Ole kursisi viimaste trendide ja edulugudega,
et koguda inspiratsiooni ja ideid e-poe müügi tõstmiseks,
kliendikogemuse parendamiseks ja potsesside efektiivistamiseks.