Blogi
Edukast praktikandist juunior front-end arendajaks – Toomase lugu
Acty missiooniks on panustada ühiskonna arengusse, toetada inimeste erialast ja isiklikku kasvu ning tuua inimestes välja nende tegelik potentsiaal. Heaks näiteks on...
eID Easy – Digiallkirjastamise lahendus mida arendajad kiidavad ja kliendid hindavad
Eid Easy lahendus, mis võimaldab audentida isikud ja allkirjastada digitaalselt dokumente. Nagu nad ise kirjeldavad ennast: “Meie missioon on võimaldada kõigil...
Mis on tööõnn ja selle olulisus Acty näitel
“Ma hindan kõrgelt Acty lähenemist ja suure pildi nägemise võimet, senisest veelgi rohkemad ettevõtjad peaksid nägema seda väärtusena, sest iga inimene on unikaalne ja...
Kasv koos ettevõttega – meie arendaja Leiko lugu
Leiko on Actys Magento arendaja. Ta on töötanud siin peaaegu kolm aastat ja tunneb soovi kasvada koos ettevõttega. Leiko mainib Actyst rääkides oluliste väärtustena...
Õiged inimesed õiges kohas – Endy teekond Actys
"Kohe esimesel kohtumisel tutvustati Acty kultuuri ja väärtusi, millest lähtutakse – oled eesvedaja, sinu sõna maksab ja sellel on kaalu, võimalus ise muutusi ellu viia...
Klienditeekond – kas oluline tööriist või väike vale?
E-poe ostjad külastavad enne ostu sooritamist mitut e-poodi, foorumit, kommentaare, sotsiaalmeediat jne. Neil on piiramatu juurdepääs toodetele, pakkumistele ja...
Miks prognoosida nõudlust e-kaubanduses?
Mis on e-kaubanduses edu valem? Suurepärane kliendikogemus? Tootevalik ja atraktiivne tooteinfo? Kiire tarne? Andmed? Jah, kõik see. See nimekiri on tegelikult palju...
Peamised vead arendusteenuse tellimisel
Kui ostate veebi- või mobiiliarendust sisse esimest korda, võib see protsess kohati tunduda, ütleme siis nii, et - adumatu. Sageli mõtleb tellija, et ega tema ei peagi...
3 viisi keskmise tellimuse väärtuse parandamiseks
Keskmine tellimuse väärtus (AOV- Average Order Value) on üks peamisi tulemusnäitajaid e-kaubandusettevõtetes. AOV arvutamise valem on lihtne: Müügitulu kokku /...
Millised e-poed vajavad tooteandmete halduse ehk PIM tarkvara?
Kuna e-poes toodet füüsiliselt katsuda ei saa, on toote kirjeldused ja muud detailid eriti olulised. Igal tootel on nimi, pildid, kirjeldus, hind. Samuti tuleb lisada...