E-poe liidestamine

Automaatika mis tõstab kiirust ja efektiivsust ning vähendab kulu.

E-poe liidestamine teiste infosüsteemidega või andmeallikatega, nagu laoarvestus, raamatupidamine, tarnijad ja kliendihaldus, on olulise tähtsusega ettevõtte operatiivse efektiivsuse, kulude optimeerimise ja kliendikogemuse parandamisele. Automaatika, vähendab manuaalse töö vajadust ja vigade riski ning tagab andmete reaalajas uuendamise.

E-poe liidestamine

Miks liidestada e-pood?

E-poe liidestamine teiste infosüsteemidega, nagu laoarvestus/raamatupidamine (ERP), tooteinfo rikastasmiskeskkonnad (PIM/DAM), kliendihaldus (CRM), ja tarneahela haldussüsteemid, on oluline, sest tagab ühtlase ja automaatse infovoo võimaldades erinevatel infosüsteemidel sujuvalt koos töötada. Optimeerides läbi selle äriprotsesse, parandades andmete täpsust ja kättesaadavust ning suurendades kogu ettevõtte operatiivset efektiivsust ja klienditeeninduse kvaliteeti. 

Millal liidestada e-pood?

E-poe liidestamine teiste infosüsteemidega on mõistlik, kui ettevõtte tegevusmaht kasvab, on vaja efektiivsemat lao- ja varude haldust, täpsemat finantsjuhtimist, paremat kliendisuhete haldust, tõhusamat tarneahela juhtimist, äriprotsesside automatiseerimist või andmepõhise otsustamise parandamist.

Millal mitte liidestada
Kui loodava e-poe müügimahud ei ole väga hästi ette prognoositavad, siis võib see olla põhjus automatiseerimisega oodata kuni müügimahud kasvavad nii suureks, et manuaalne info liigitamine hakkab ettevõtte arengut piirama.

Liidestamisest tekkiv väärtus

  1. Tõhusus ja automaatika:
    Manuaalse andmesisestuse vajaduse vähenemine kiirendab tööprotsesse ja vähendab inimlikust eksitusest tulenevaid vigu.
  2. Tooteinfo ajakohasus ja haldus:
    Tooteinformatsiooni järjepidevus ja ajakohasus kogu müügikanalites, aitab liidestamine hoida tooteandmed ühtlustatuna ja vähendab vigade riski tooteinfo esitamisel.
  3. Reaalajas andmete uuendamine:
    Laoseisu, tellimuste ja klientide andmete reaalajas uuendamine tagab, et kõik osakonnad töötavad ajakohase teabega, võimaldades kiiremat reageerimist muutustele.
  4. Parem klienditeenindus:
    Klienditeenindus saab kasu täpsemast laoseisu ja tellimuste staatuse info kättesaadavusest, mis võimaldab pakkuda klientidele täpset ja ajakohast teavet. Sujuvam ostuprotsess ja kiirem teenindus parandavad kliendirahulolu ning suurendavad kliendilojaalsust.
  5. Kulude optimeerimine:
    Protsesside automatiseerimine vähendab operatiivkulusid ja tõstab efektiivsust ning aitab optimeerida ressursikasutust.
  6. Strateegiline otsustamine: Andmete integreerimine võimaldab paremat ülevaadet äritegevusest, aidates kaasa informeeritumate juhtimisotsuste tegemisele.

Enamlevinud süsteemid, mida tasuks e-poega liidestada

Kõige sagedamini kasutavad e-poed liidestust raamatupidamistarkvaraga laokoguste ja hindade sünkrioniseerimiseks e-poodi ning tellimuse info automaatset saatmist e-poest raamatupidamisprogrammi. Kuid alljärgnevalt on loetletud ka sellised liidestuse võimalused, mis ei ole nii levinud kuid mida on äriprotsesside automatuseerimiseks võimalik ja kohati mõistlik luua.

digiturundus

ERP süsteemid

Integreerib erinevad äriprotsessid ühtsesse süsteemi, tagades andmete järjepidevuse ja toetades äriotsuste tegemist.

digiturundus

Tooteinfo haldus (PIM/DAM)

Haldab tooteinfot keskselt, tagades selle ühtsuse ja ajakohasuse kõikides müügikanalites.

digiturundus

Raamatupidamistarkvara

Võimaldab konkreetselt automaatset arvete genereerimist, finantsaruandlust ja majandustehingute jälgimist.

digiturundus

Taranspordipartnerid

Automaatne infovahetus kliendi poolt esitatud tellimuste ja tarneaadresside saatmiseks e-poest otse transporditeenust pakkuva ettvõtte infosüsteemi.

digiturundus

Tarnijad (API,EXCEL,CSV,…)

Tarnijate tooteinfo automaatne e-poodi importimine on väga sageli mõistlik, et hoida kokku aega suure andmemahu manuaalse ümbertöötlemise arvelt.

digiturundus

Laoarvestus (WMS)

Tagab reaalajas laoseisu haldamise, aitab jälgida toodete saadavust ja automatiseerib tellimuste täitmise protsessi.

digiturundus

Sotsiaalmeedia platvormid

E-poe tootekataloogi sünkroniseerimine sotsiaalmeedia kanalitega ja liikluse monitooring.

digiturundus

Turundustööriistad

Automatiseeritud e-posti turundustööriistade liidestane e-poega võimaldab turundust efektiivistada ja suurendada e-poe konversioonimäära.

digiturundus

Analüüs ja aruandlus (BI)

Pakub sügavat ülevaadet veebipoe tegevusest ja klientide käitumisest, aidates teha informeeritud äriotsuseid.

Mõned süsteemid, millega oleme e-poode liidestanud

Allpool on nimekiri enamlevinud süsteemidest, millega oleme e-poode liidestanud. Kuid see ei ole täielik nimekiri. Lisaks allnimetatud süsteemidele oleme e-poode liidestanud rätseplahendusena loodud infosüsteemidega ning pärinud või salvestanud andmeid erinevas andmeformaadis allikatest: Excel, CSV, JSON, XML, jne.

Klientide tagasiside koostööle Actyga

Liitu Uudiskirjaga!

Ole kursisi viimaste trendide ja edulugudega,
et koguda inspiratsiooni ja ideid e-poe müügi tõstmiseks,
kliendikogemuse parendamiseks ja potsesside efektiivistamiseks.