„Acty võttis meiega ise ühendust kuulutuse peale. Saime kokku, pidasime aru ja panime plaani paika. Kavas oli valmis ehitada esimene prototüüp, mis poole tee peal muutus siiski pea täismahuliseks arenduseks. Töö käigus saatis meid pidev suhtlemine ja ladus koostöö meeldivate inimestega. Acty eeliseks võibki ehk pidada seda, et kliendiga ollakse järjepidevalt kontaktis, alati leitakse ühine keel ja arusaamatused leiavad kõigile sobiva lahenduse.”
Search
Recent Posts
- Kuidas parandada e-poe sisest otsingut: Nutikad lahendused ja praktilised nõuanded
- Magento 2 e-poodide omanikud, kas teate sellest tõsisest turvariskist?
- Digiligipääsetavus e-kaubanduses: kas lihtsalt tüütud reeglid või müügi edendamine?
- Lihtsad nipid, kuidas vähendada hüljatud ostukorvide arvu e-poes
- Kas tead, mis su veebis tegelikult toimub? Parandage oma veebilehte Hotjariga
Recent Comments