18+
200+
91%
2
E-kaubanduse arendustugi: äri- ja tehnilisest analüüsist ning strateegiast kuni tarkvaraarenduse ja järeltoeni.
Sobime partneriks ettevõtetele, kes ootavad oma koostööpartnerilt kõrget kvaliteeti, nõuandeid, kaasamõtlemist ja pühendumist kliendi ärisse.
Eduka e-poe alustalad on klientide mõistmine, kasutajasõbralik ja konversioonidele optimeeritud disain, töökindel, skaleeritav ja turvaline e-poe tarkvara, hea klienditeenindus ning pidev analüüs ja optimeerimine.
Strateegia
E-kaubanduse strateegia algab selgete eesmärkide defineerimisest ning tulevikku vaatava visiooni koostamisest. Kus on ettevõte täna, kuhu ta soovib jõuda ja milliseid vahendeid tal selleks kasutada on?
Disain (UX/UI)
E-poe disain (UI) on brändi peegel ning kliendikogemuse (CX) kujundaja. E-poe disaini eesmärk konverteerida (CRO) külastajad ostjateks läbi sujuvalt juhitud kasutajakogemuse (UX).
Tarkvara
Strateegiale toetudes ehitame sinu vajadustele vastava e-poe, Magento, WooCommerce, Prestashop platvormile või Laravel raamistikule.
Liidestame infosüsteemid automatiseeritud tervikuks (PIM, ERP,…).
Järeltugi
Kasv (CRO)
Meie kliendid on rahul
Blogi
Konversioonimäära optimeerimine (CRO) – Mis on ja kuidas seda parandada?
Kas suunad oma veebilehele palju liiklust, kuid külastajad ei muutu klientideks? Sa ei ole üksi. Paljud ettevõtted keskenduvad uute kasutajate meelitamisele, kuid...
Kuidas AR ja VR kujundavad veebipoodide tulevikku
Kas oled kunagi soovinud enne tellimist riideid selga proovida? Või näha, kuidas uus diivan sinu elutoas välja näeb, ilma seda reaalselt ostmata? Just seda võimaldavad...
Halvasti optimeeritud e-poe varjatud kulud
Kui arvad, et aeglane või keeruline veebileht maksab sulle vaid mõned müügid? Tegelikult on probleem palju suurem. Kehv kasutajakogemus võib kahjustada su brändi,...
Liitu e-kaubanduse uudiskirjaga!
Jagame sulle 1 kord kuus kasulikke nõuandeid ja põnevaid teemasid e-kaubaduse valdkonnast. Uudiskirja abil oled kursisi viimaste trendide ning edulugudega, et saada inspiratsiooni ja ideid e-poes müügi tõstmiseks, kliendikogemuse parendamiseks ja tööpotsesside efektiivistamiseks.
NB! Lubame, et ei spämmi reklaamiga.