Breden Kids

Case study: Kuidas Breden Kidsi e-pood Aasta Digiteo auhinna võitis

Merle Leemet

Merle Leemet

Breden Kids

„Koostöö kas annab energiat või võtab energiat. Ja koostöö Acty meeskonnaga annab energiat. Arenduspartneri puhul on väga oluline, et keskendutakse sellele, kuidas saab asju ära teha, mitte kuidas ei saa. Samuti, kommunikatsioon ning ausus on kindlasti Acty mainimist väärt tugevused. Selgelt on tuntav nende siiras soov aidata ja anda endast parim. Hindan seda kõike koostööde puhul väga kõrgelt.”

Kes on Breden Kids?

Breden Kids on pereettevõte, mis toodab kvaliteetsetest materjalidest Eestis disainitud ja valmistatud lasterõivaid. Nende kuulsaimaks tooteks on patenteeritud müts-sall, mida teab ilmselt iga lapsevanem.

Breden Kids on vaieldamatult Eesti armastatuim lasteriiete bränd. Nende armsad kollid on vallutanud tuhandete laste ja nende vanemate südamed. 

 

Projekti eesmärk

Lasteriiete turg on aga lai ning võitlus tähelepanu pärast tihe: klientide võitmiseks tuleb eristuda ja teadlikult tegutseda. Kuna Breden Kidsi peamine müügikanal on enda veebipood, siis soovisid nad konkurentsis püsimiseks ja tulemuslikkuse tõstmiseks parandada e-poe kasutajamugavust nii arvutis kui ka mobiilis.

Eelnevalt oli nende e-pood ehitatud OpenCart platvormile, kuid see ammendas end ruttu: ei olnud piisavalt funktsionaalne ega nende nõudmistele sobiv. Toonane e-pood oli vigade ja aegluse tõttu sisuliselt kasutamatu – lehe avamiseks kulus paar minutit ja kasutaja jaoks oli ostmine seetõttu väga ebamugav.

Lahendus

Mõtestasime Breden Kids ärieesmärgid ja nende e-äri tulevikuperspektiivi lahti ning jõudsime järeldusele, et kõige sobivam platvorm Breden Kidsi e-poe ehitamiseks on Magento.

Enne otsusele jõudmist kaalusime erinevaid lahendusi. Valikute hulgas olid nii stabiilne Magento 1 või toona veel “ahjusoe” ja bugine Magento 2.
Kuid võttes arvesse Breden Kids ambitsioonikaid eesmärke, siis kitsenes valik üsna kiiresti Magento 2-ele.

Ja selle valiku langetasime vastu mitmete ekspertide soovitusi teha leht stabiilsele Magento 1 platvormile. Ja seda põhjusel, et kliendil ei olnud mõtet investeerida elutsükli lõpus olevasse tarkvarasse.

 

Mis on Magento tugevused?

See on tehniliselt küll keerukam kui mõned teised platvormid, aga poe omaniku jaoks on sel platvormil väga lihtne tooteid hallata ning kategoriseerida. Just e-poodide jaoks mõeldud paindlikule platvormile on võimalik lisada ka personaliseerituid ja väga eriilmelisi lahendusi, sest iga pood soovib ju olla vastavuses oma brändi väärtuste ja omapäradega.  Loe veel Magento eeliste kohta (https://www.acty.ee/magento/) 

Tehniline väljakutse 

Tõeliseks väljakutseks kujunes asjaolu, et Magento 2 oli alles välja tulnud uhiuus platvorm ning arendajate kogemus sellega lühike. Ka e-poe avamise tähtaeg kiirustas tagant: eesmärk oli leht avada ühe kuu jooksul. Tänu Magento 2 väga heale ja lihtsale kohandamise võimekusele saime hakkama 1,5 kuuga, mis on mahukate arenduste ehitamise maailmas väga hea tulemus. 

Kuid tänu sellele kogemusele, võtta kasutusele “ahjusoe” bugine tarkvara, õppisime tundma igat Magento 2 tehnilist nurgatagust ning julgeme tänu sellele öelda, et meie meeskonnas on kindlasti vähemalt Eesti kõige tugevam Magento 2 tehniline kompetents.

Lisaks oli meil võimalus luua Magentole unikaalne kassalahendus. Mis mõõdetud tulemuste põhjal andis ka reaalset kasu kliendi äritulemustele. Kassalahenduse loomisel Kasutasime VueJS javascript raamistikku.

 

Ära koorma klienti üleliigsete liigutustega!

Agentuuri Trinindad Wiseman abiga analüüsiti ja kaardistati kasutajateekonnad ning nende andmete alusel disainiti uus lahendus. Andmetöötlus näitas, et ehkki paljud inimesed jõudsid Facebooki reklaamide kaudu e-poodi, jäi ostuprotsess viletsa kogemuse tõttu pooleli. Sellest lähtuvalt oli uue e-poe loomise aluseks soov, et klient ei peaks tegema üleliigseid liigutusi või täitma ostu sooritamiseks liiga palju lahtreid – tihtipeale jätavad kliendid just selle tõttu ostu sooritamise pooleli. Kuna Breden Kidsi sihtgruppi kuuluvad ka noored emad, kel on alati vähe aega, oli vajalik muuta ostu sooritamine võimalikult lihtsaks ja kiireks ka mobiilist. 

Niisiis oli poe lihtsa haldamise ja visuaalse väljanägemise kõrval fookuses läbimõeldud ja personaliseeritud kassalahendus. Näiteks saab ostja kassas viibides muuta lihtsasti valitud toote värvi ja suurust või näha kampaaniapakkumisi, samas peab ostu sooritamiseks sisestama võimalikult vähe andmeid. Kogu protsess on kliendi jaoks kiire ja selge.

Breden Kidsi uus e-pood on ka Digitegu 2018 veebilehe arenduse kategooria võitja!

Kui müüd kvaliteetset toodet, ei saa e-pood sellele standardile alla jääda

Uue e-poe loomine tasus end Breden Kidsi jaoks ära: märkimisväärselt vähenes hüljatud ostukorvide arv, kasvas klientide rahulolu ning samas vähenes klienditoe koormus. Kokkuvõttes vähenesid paranenud ostukogemuse tõttu ka ettevõtte turunduskulud ning uus pood vastab Bredeni toote kvaliteedistandardile, mis on brändi identiteedi loomisele ja säilitamisele kahtlemata vajalik.  

Kasutatud tehnoloogia

Liitu Uudiskirjaga!

Ole kursisi viimaste trendide ja edulugudega,
et koguda inspiratsiooni ja ideid e-poe müügi tõstmiseks,
kliendikogemuse parendamiseks ja potsesside efektiivistamiseks.