Tallinna Lennujaam

Ostuprotsessi digitaliseerimine

Sven Tressum

Sven Tressum

Tallinna Lennujaam

"Asusime turul otsima sobilikku partnerit ja kohtusime Acty meeskonnaga. Acty jäi silma pealehakkamise ja teemaga kaasa rääkimisega/mõtlemisega ning samuti hinnaga. Kogu tööprotsess kulges väga hästi – on siiras rõõm töötada koos meeskonnaga, kes mõtleb kaasa ning loob selle mida klient ootab. Moodsad ja lihtsad lahendused on märksõna"

Tallinna Lennujaama lugu

Tallinna Lennujaama läbib aastas üle 3 miljoni reisija. Tallinna Lennujaam valiti 2018 ja 2022 aastal Euroopa parimaks lennujaamaks. Reisijate hinnangul on Tallinna Lennujaam eriline just oma hubasuse ja mugavuse ning teenuste kvaliteedi poolest. Seetõttu on veel eriti oluline teha pidevalt tööd selle nimel, et teenuste tarbimine oleks klientidele mugav igas aspektis. 

Ostuportsessi digitaliseerimine

Siinkohal oli Acty’l  õnn olla abiks Äriklassi Lounge (BL) ja Julgestuskontrolli ekspressvärava (FT) ostuprotsessi viimisega veebikeskkonda.

Meie ülesanne oli luua tallinna-lennujaam.ee veebi piletiostu lahendus ja API, mis vastutab QR koodide loomise eest ning infovahetusega turvaväravate vahel.
Lahendus võeti lennujaamas kasutusele 2019 aasta lõpus.

Liitu Uudiskirjaga!

Ole kursisi viimaste trendide ja edulugudega,
et koguda inspiratsiooni ja ideid e-poe müügi tõstmiseks,
kliendikogemuse parendamiseks ja potsesside efektiivistamiseks.