Abakhan Fabrics

E-poe uuendamine

medal icon

Digitegu 2022 võidutöö!

Abakhan – e-poe arendus oli võidutöö Digitegu 2022 “Veebilehe arendus/kampaanialeht” kategoorias

  • Konversioonimäära kasv: +213%
  • Käibe kasv: +61.51%
  • Keskmise ostukorvi väärtuse kasv: +22.31%

Kes on Abakhan Fabrics?

 Abakhan Fabrics tegutseb Eestis juba 90-ndate algusest, emafirma asub Inglismaal ja tegutsenud kokku juba 60 aastat. Tänaseks on kokku 12 füüsilist kauplust, neist 7 Eestis ja 5 Lätis, ning uuendatud e-pood.  

Abakhan kauplused on iga käsitöösõbra paradiisiks. Sealt saab materjale ja vahendeid põnevaks isetegemiseks, kaupa leidub erinevast maailma nurgast, kangaid pakutakse kaaluga. Võimalus veebis poodelda ning ka kanganäidised endale mugavalt koju tellida.

Abakhan – alati põhjust tulla!

 

Projekti eesmärk

E-kaubandus ja ostud internetist on pidevalt kasvutrendis ning klientide ootus mugavale ja kiirele ning sujuvale ostlemisele e-poodidest on tõusnud. Klient soovib näha selget visuaali toodetest, head disaini tervikuna ja seejärel mugavat ostude sooritamine võimalust.

Eelnevalt oli Abakhani e-pood loodud Magento 1 versioonile, mille ametlik tugi oli lõppenud ning ei olnud enam nii turvaline. Eesmärk oli kogu Abakhani veebilehekülg ümber ehitada Magento 2 kõige hilisemale versioonile ning lisaks uue disaini järgi välimust muuta, lähtudes Abakhani disainistiilist.

Lahendus

Olime toeks Abakhani meeskonnale läbivalt kogu arendusprotsessi ajal.  

Tulemuseks sai loodud uus ja kaasaegse disainiga Magento 2 e-pood, millel on erinevalt vanast poest liidestused, mis aitavad e-poe kasutajatel ning Abakhani veebihalduritel igapäeva elu lihtsamaks teha

 

 

Mis on Magento tugevused?

See on tehniliselt küll keerukam kui mõned teised platvormid, aga poe omaniku jaoks on sel platvormil väga lihtne tooteid hallata ning kategoriseerida. Just e-poodide jaoks mõeldud paindlikule platvormile on võimalik lisada ka personaliseerituid ja väga eriilmelisi lahendusi, sest iga pood soovib ju olla vastavuses oma brändi väärtuste ja omapäradega.  Loe veel Magento eeliste kohta (https://www.acty.ee/magento/) 

Tehniline väljakutse 

Tehniline väljakutse oli saada tööle uus kassasüsteem,  mis toetaks kõiki uusi Magento mooduleid. Lisaks oli vaja liidestada ettevõttes kasutuses oleva majandustarkvaraga kõikvõimalikul moel, et funktsioonid töötaksid ja kõik näib sujuv nii kliendi poole pealt kui ka Abakhani enda kasutaja poole pealt. Kassasüsteemi arendasime üheastmeliseks, Amasty Step Checkout peale. Sellega muutsime kassa kasutamist kliendile palju mugavamaks ja arusaadavamaks. Uus kassa võimaldab analüütilise info edastamist ( nt saab ühildada Google Analytics-ga).  Samuti uus kassa võimaldab paigaldada uusimaid mooduleid, nagu näiteks PayPal.

Majandustarkvara (Directo) ühildamisel aitasime kliendi ärilisi protsesse rohkemalt automatiseerida, nt Magentost algatatud tellimuste info saadame ja sünkroniseerime Directoga, kliendi e- mailidele lisame genereeritud arved.

 

Unikaalne disain

Projekti raames sai loodud Abakhanile ka täiesti unikaalse disainilahenduse.
Kliendi vajadustest lähtudes lõime nii UX kui UI disaini ja realiseerisime selle Magento 2 templiidiks. Kuna Abakhani vajaduste hulgas oli mitmeid unikaalseid vajadusi, siis pakkus antud projekt ka põnevust ja väljakutseid meie front-end arendajale.

Kasutatud tehnoloogia

Liitu Uudiskirjaga!

Ole kursisi viimaste trendide ja edulugudega,
et koguda inspiratsiooni ja ideid e-poe müügi tõstmiseks,
kliendikogemuse parendamiseks ja potsesside efektiivistamiseks.