fbpx

Digiturundus

Reklaam läbi digitaalsete kanalite

Mis on digiturundus?

Digiturundus on turunduse viis, mis kujutab endas reklaamide edastamist läbi digitaalsete kanalite. Tänapäeva ühiskond on väga suurel määral sõltuv elektroonilistest vahenditest ning paljud sotsiaalmeedia platvormid on reklaamide jaoks ideaalsed allikad. Digiturundus on peamiselt sihitud online tegevuste kaudu konkreetsele sihtrühmale.

Miks on digiturundus vajalik?

Turundusviisid on pidevalt muutumas ning uued lahendused käivad ajaga kaasas. Meie usume, et just e-äri ning digiturundus käivad käsi-käes. Sellepärast oleme ka otsustanud toetada nii uusi kui kehtivaid partnereid digiturunduse valdkonnas alates strateegia välja töötamisest kuni meediaplaneerimiseni välja. 

  • Turundusstrateegia

    Kindel turundusstrateegia viib sihikindla eesmärgini. Ilma strateegia ja visioonita on keeruline saavutada soovitud eesmärke, olgu selleks suurem käive, brändi tuntus või taasturundus.

  • Turupositsiooni edendamine

    SEO on väga levinud termin tänapäeval online maailmas ning digiturunduse valdkonnas. Läbi SEO on võimalik oma positsiooni otsingumootoris parandada ning see loob juba suuremad võimalused teie e-äri jõuda soovitud sihtrühmani.

  • Brändi tuntus

    Digiturunduse kaudu on võimalik oma brändi tuntust edendada, olgu selleks kas teie e-äri brändi või esindatavate toodete brändide tuntuse edendamine. Online media kaudu on võimalik brändi tuntust mitmel erineval viisil edendada – kas läbi visuaalse konteksti display-ads näol või isegi videoreklaami näol Youtubes.

  • Analüütika

    Digiturundus ja analüütika käivad käsi-käes – saavutatud kampaania tulemuste põhjal pole võimalik toimunud ja tulevasi järeldusi teha ilma pädeva digianalüütikata. Omalt pool garanteerime teile digiturunduse ning sellele järgneva analüütika, et aidata toimunud kampaaniate näol teha tuleviku otsuseid.

  • Digiturunduse pakkumise tüübid

    Digiturunduse kampaania pakkumise viisid on erinevad. Üldlevinud tüübid on klikipõhine pakkumine (Cost per Click), kuvapõhine pakkumine (Cost per Mille e. 1000 kuva eest) ning tulemuspõhine tasustamine (Cost per Action). Siin puhul tuleb lähtuda paika pandud digiturunduse strateegiast, et saavutada parimad tulemused. Selle kaudu on võimalik hoida kuludel silma peal, saavutades samal ajal optimaalseima tulemuse.

Usalda oma digiturundus meie kätesse

 

Võta meiega julgelt ühendust kui soovid oma e-äri kasvatada ning saavutada uusi eesmärke. Aitame alates digiturunduse strateegia nõustamisest kuni meediaplaneerimiseni välja.