7 tegevust mida tasub e-poes automatiseerida

E-poe käigushoidmisel on palju tegevusi mis nõuavad aega ja erinevat laadi teadmisi. Tähelepanu nõuab e-poe turundamine, sotsiaalmeedia kontodele värskete postituste lisamine ja suhtlus, tellimuste haldamine, laoseisu jälgimine ja uuendamine, raamatupidamine jmt.

Kui oleks võimalik kasvõi osa eelmainitud tegevustest automatiseerida, saaks kokku hoida aega, raha ja tööpäevad kulgeksid rahulikumalt.

Millised alljärgnevad automatiseerimise võimalused Sinu e-poes juba kasutusele on võetud?

1. Laoseisu automatiseerimine
Umbes pooled väikese- ja keskmise suurusega ettevõtted jälgivad laoseisu manuaalselt (EXC tabelid jmt), see soodustab vigade tekkimist, liiga suure laojäägi või puudujäägi tekkimist jms. Majandustarkvara säästab aega ja edastab alati õiged andmed (nt Erply, Buum).

2. E-poe klienditeeninduse automatiseerimine
Klienditeeninduse automatiseerimine aitab kiirendada klientide päringutele vastamist ja hoida kokku tööjõukulu. Lisa oma e-poele automaatne klienditugi (nt live-chat või vestlusrobot).

3. E-poe raamatupidamise automatiseerimine
Väiksel e-poel piisab arvepidamiseks ehk tõesti EXC tabelist, aga suuremal e-poel on vaja tellimuste ja arvete andmevahetuseks eraldi tarkvara.

4. E-poe ostukorvide hülgajate tagasikutsumine
E-poodide jaoks on ostukorvide hülgamine suur probleem. Kasutajad hülgavad ostukorvi erinevatel põhjustel: ostuprotsessi lõpule viimine on liiga keeruline, nõutakse püsikliendiks registreerumist, ei leita kupongikoodi jmt. Hakka saatma ostukorvi hülgajatele e-maili teel julgustavaid sõnumeid, proovi aidata neil ost lõpuni viia. E-poe ostukorvi hülgajate tagasikutsumiseks saab kasutada e-maili turunduse tarkvara Mailchimp või GetResponse, Magento e-poes kasuta näiteks Klaviyo tarkvara.

5. Sotsiaalmeedia kaudu lisamüügi tegemine
Sotsiaalmeedia abil saab tuua e-poodi liiklust, suhelda e-poe fännidega, ehitada brändi ja suurendada müüki. Sotsiaalmeedia konto haldamine on aeganõudev. Uudiste postitamise ja fännide suhtlemise kiirendamiseks kasuta automatiseerimise tööriista, näiteks Hootsuite või Buffer.

6. Järelmüügi personaliseerimine
Järelmüügi tegemise eelduseks on, et e-poes olevatel toodetel on ka seotud tooted ja kokkusobivad tooted. Näiteks on ostuajaloo andmetes, et kasutaja ostis eelmisel kuul mütsi, järelmüügina saaks pakkuda sama tootesarja salli või mõnda muud kokkusobivat toodet.

7. Toodete tagastamise haldamine
Muuda toodete tagastamine lihtsaks ning stressivabaks. Hea lahendus on näiteks see, kui Minu kontol saab täita tagastus-ankeedi (tagastatav toode, uus toode või ostusumma tagastamine) ja edasine protsess või arveldus toimib sujuvalt ning kiirelt. Hea tagastusprotsess tõstab klientide lojaalsust ja suurendab kasumit (ostude kasv).

Kasuta e-poe automatiseerimise tööriistu kui soovid:

  • tõsta kliendirahulolu;
  • tuua e-poodi rohkem külalisi;
  • tõhustada e-maili turundust;
  • parandada müügitulemusi;
  • suurendada e-poe kasumit.

Automatiseerimise tööriistad aitavad e-poega efektiivsemalt tegeleda.

6. mai 2019

Soovid rohkem infot?

Vastame kindlasti tööpäeva jooksul.