Mis teeb e-poe edukaks?

Esmalt peab e-pood müüma toodet või teenust, mida kliendid reaalselt vajavad ning mille eest on nad valmis maksma.

Lisaks suurepärane kliendikogemus, kasutusmugavus, arusaadavus ning efektiivne turundamine.

Samuti oskus hoida kliendisuhteid ning kasvatada klientide lojaalsust. Paraku esmakordne e-kaupmees kipub kliendilojaalsust ja kaasamist alahindama, kuna kontakt kliendiga tundub justkui anonüümne. Tegelikult tunnetab klient ostukogemust personaalselt isegi siis, kui ta soovib jääda veebis anonüümseks.

Aina olulisemaks muutub kliendikogemuse personaliseerimine ja automatiseeritud turundustööriistade kasutamine, mis aitavad hoida klienti sinu inforingis, ennetada kliendi soove ning pakkuda ühtlustatud kliendikogemust läbi kõigi kanalite.

See omakorda muudab ootusi ka e-kaubanduse platvormidele ning väga olulisele kohale tõusevad PIM (tooteinfo rikastamine) platvormid, mis suurel määral hõlbustavad toodete müümist erinevates kanalites ning traditsiooniline e-pood taandub lihtsalt üheks mitmest müügikanalist.

Suuremaid e-kaupmehi sunnib ka üha süvenev konkurents e-kaubanduses mõtlema rohkem kogu tarneahela automatiseerimise peale ning kasutama aina rohkem ennustavat analüütikat tarneahela planeerimisel.

Kui fantaseerida siis ilmselt ei ole kaugel aeg, kui tekivad täis automatiseeritud e-kaubanduse ärid, milles kaupmees on pigem monitoorija rollis ning kus kasutatakse nii 3D-printereid kui ka „last mile” pakiroboteid. Kuid selleks peab vastav taristu veel mõnda aega arenema.

1. apr. 2019

Soovid rohkem infot?

Vastame kindlasti tööpäeva jooksul.