Mis on 5 e-poe plussi, nii ostleja kui ka e-kaupmehe vaatenurgast?

Ajal mil veebis ostlemine muutub aina tavalisemaks, leidub ikka neid hetki kus keegi alles mõtleb oma e-poe tegemisele. Järgnevalt toome välja, mis on e-poe pidamise plussid nii ostleja kui ka e-kaupmehe vaatenurgast.

E-pood on avatud 24/7, ostja jaoks tähendab see väiksemat ajakulu ostude tegemisele. E-poe klient hindab seda, et saab ostud tehtud kiirelt ja mugavalt. E-kaupmehele tähendab see aga võimalust oma tööaega paindlikult korraldada.

Tootekirjeldusi on e-poodides mugavam lugeda. Tavapoodides on tootekirjeldused mitte-atraktiivselt kirjutatud ja esitatud, teatud juhtudel väga väikese fontiga kirjutatud. E-kaupmehel on e-poes rohkem võimalusi toodete- ja teenuste kohta info jagamiseks. Näiteks kellele see toode sobiks, millal ja mismoodi saab toodet kasutada, mis materjalist toode on jmt.

Google otsingumootor aitab jõuda õige tooteni. Inimesed teevad enamiku oste ikka nendest poodidest kus nad on harjunud käima ja nii võib juhtuda, et ei leita mitte otsitud toodet, vaid seda mis hetkel poeriiulil olemas on. Veebiostlemise puhul on suurem tõenäosus osta just see toode mida tahetakse, on lihtsam leida sarnaseid tooteid ja neid omavahel võrrelda ning toote füüsiline asukoht ei pea tingimata olema kodulähedal. E-kaupmehel aitab otsingumootoritele optimeerimine (SEO) sihtida õiget sihtgruppi, et tuua lehele rohkem potentsiaalseid kliente.

Personaalset lähenemist on e-poes lihtsam elluviia. Veebiostleja jaoks tähendab see seda, et ta saab tellida uudiskirja, e-poe ostukorvis võidakse pakkuda toote juurde sobivaid tooteid ja ta saab huvipakkuva toote lisada enda soovikorvi ja seda ka teistega jagada. E-kaupmehe jaoks on e-poe keskkond ostueelistuste jälgimiseks ja huvipakkuvate toodete kohta info jagamiseks (näiteks uudiskirjad, cross-selling jm) suurepärane, sel viisil saab klientidele pakkuda relevatset sisu.

E-poe külalised saavad toodete hinnangute lugemisest olulist teavet, seejuures on leitud, et isegi negatiivsed hinnangud mõjuvad hästi (ainult kiitvad hinnangud võivad mõnikord kahtlust äratada). E-kaupmehe jaoks on klientide tagasiside hindamatu väärtusega abimees.

1. apr. 2019

Soovid rohkem infot?

Vastame kindlasti tööpäeva jooksul.