Millisel juhul kasutada Magento e-poe tarkvara?

Tuntumad brändid kes Magentot e-kaubanduseks kasutavad on Land Rover, Ford, Coca-Cola, Burger King, Bauhaus, 3M, Nike e-pood Austraalias, Everlast, Olympus, Gant, Helly Hansen jpt. Hetkel kasutab seda platvormi rohkem kui 250 000 e-kaupmeest.

Millisel juhul võiks valida enda e-poe platvormiks Magento? Eelista seda platvormi kui:

  • E-poes on rohkem kui 1000 toodet.
  • E-pood on suur või on plaanis kiirelt kasvada.
  • On vaja tagada info automaatne liikumine e-poe, logistika ja raamatupidamistarkvara vahel.
  • E-pood peab olema suure koormustaluvusega.

Millisel juhul kasutada Magento e-poe tarkvara
Magento on parim e-poe platvorm, sest:

  • Enim võimalusi UI/UX disainimiseks.
  • Väga head SEO funktsioonid (Universal Analytics, otsingusõbralikum URL, XML sitemap jm). Magento on tuntud kui e-poe platvorm mis on otsingumootorite jaoks kõige sõbralikum.
  • Võimaldab kasutada Soovikorvi funktsiooni.
  • E-poes on toodete võrdlemise võimalus (nt nupp “Lisa võrdlusesse”).
  • Rohkem lahendusi Ostukorvi kasutamiseks (kupongid, kinkekaardid, boonuspunktide kogumine, cross-selling).

Magento tugevused tulevad eriti hästi välja olukordades

  • kus näiteks tooted on kombineeritavad omaduste kaupa;
  • tehakse tihti hinnakampaaniaid või kasutatakse personaliseeritud hinnastust;
  • soovitakse eri turgudele või kliendigruppidele pakkuda eraldi kohandatud ostukogemust/teekonda.

Suurte ja kiirelt arenevate e-poodide jaoks on Magento väga hea valik. Kuid väikeste või keskmise suurusega ettevõtete jaoks on Magento 2 arenduskulud liialt kõrged.

Väiksematele e-poodidele on sobivam lahendus Prestashop, WooCommerce või teenuspõhine lahendus Shoproller, Voog.

 

Loe veel: Magento 2 uueks e-poe platvormiks? Loe siit mismoodi toimub e-poe tegemine

9. apr. 2019

Soovid rohkem infot?

Vastame kindlasti tööpäeva jooksul.