Magento 2 uueks e-poe platvormiks? Loe siit mismoodi toimub e-poe tegemine

Juhul kui sinu ettevõtte eesmärgiks on kasvada ja soovid täpsemalt teada mismoodi toimub ühe uue e-poe tegemine, saad siit tööprotsessi kohta kiire ülevaate. E-poe tegemine Magento 2 platvormile ei erine suuresti sellest, kui teha e-pood mõnele muule platvormile.

Kõigepealt toimub analüüs ja eesmärgistamine. Arenduspartner süveneb, kuulab ära ja mõtleb kaasa ning aitab kliendil püstitada e-poe eesmärke ja tulemuste mõõdikuid.

Seejärel planeerimine, arenduspartner mõtleb koos tiimiga kuidas ja milliste vahenditega on tulemuste saavutamine kliendi jaoks kõige kiirem ja soodsam.

Prototüüpide ja disainide tegemine. Tihedas koostöös kliendiga luuakse prototüübid ning kujundused.

E-poe funktsionaalsuse teostamine. Tarkvara ja lisamoodulite paigaldamine ja seadistamine – makselahendused, transpordimeetodid jne. Vajadusel täiendava arendustöö teostamine.

Andmeliidestus ja automatiseerimine. Luuakse liidesed e-poe seotud infosüsteemidega. Näiteks raamatupidamine, laoprogramm, kassasüsteem vms. Vajadusel luuakse ka e-poe tooteinfo automaatse importimise rakendused.

Andmete sisestamine ja toimetamine. Arenduspartner aitab sisestada toodete andmed, sisutekstid. Vajadusel toimetatakse tekste, et neid oleks mugav lugeda ning oleks otsingumootoritele optimeeritud.

E-poe hooldus. Vahetult peale e-poe avamist jälgib arendustiim, et kõik toimiks. Kui e-pood on juba mõnda aega kasutusel olnud, teostatakse vajadusel hooldustöid.

E-poe turundamine otsingumootorites (SEO, SEM) ja sotsiaalmeedias. Turundus on e-kaubanduses olulistest edu-teguritest esimene!

8. apr. 2019

Soovid rohkem infot?

Vastame kindlasti tööpäeva jooksul.